Praise the Lord



Hustruns dator är lagad. Eller kanske inte lagad utan mer ny. Hon hade tydligen lyckats bränna allt som var löst i den, ja även det som var fast. Så vi lämnade in en dator för lagning och fick tillbaka en ny burk, processor, moderkort och fläkt. Det får nog betraktas som en ny dator. Sonen brukar skylla hustrun för att fylla datorern med en massa skit så vi får väl se hur länge den håller.

Nyår i morgon. Får man ha en önskan inför det nya året så skulle det vara att människor i ansvarig ställning tar sitt ansvar och ser till att rättssäkerheten i landet upprätthålls. Skulle även vilja se Socialstyrelsen agera mer kraftfullt utifrån de mandat de har. Som det är nu så är ingen varken imponerad eller rädd för en anmälan till Socialstyrelsen, det borde givetvis vara tvärtom.
Lev väl

Kommentarer
Postat av: Hustrun

Måste lägga in mitt veto till dagens blogg. Vissa sanningar finns i det skrivna , men allt stämmer inte. Har varit utan dator flera dagar, den har bränt i samtliga nämnda avseenden....men ....reparatören sa att det måste ha varit åsknedslag i den. Och ett sådant humör har jag inte att det kan liknas vid åsknedslag. Har dessutom varit förknippat med vissa problem att komma in på vår andra dator då min man har semester och tillbringar mycket tid med sin vän datorn.Men nu ska jag lägga in allting igen...så det så.....

2008-12-30 @ 19:15:30
Postat av: PP

han sa åsknedslag för att verka trevlig..det åskar väl inte på vintern?

2008-12-30 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0