Diverse



SAS säljer Spanair för en eur, läs här.  Förvånar mig inte ett ögonblick. Jag har åkt med Spanair två gånger, tur o retur Kanarieöarna, och ett sämre bolag får man leta efter. Taskig service och sur personal som inte ens kunde engelska. Bra gjort SAS.



Den kommande våren tog en paus, marken är snötäckt och det är kallt. Men vi går väl mot den kallaste perioden nu. Tråkigt är det i alla fall.

Igår gick en av mina närmaste vänner och arbetskamrat i pension. Det är lite sorgligt för det är inte ofta man möter människor idag som verkligen känner solidaritet med sina arbetskamrater och aldrig skulle backa för att ställa upp. Jag hoppas att han kommer at få en bra pensionärstillvaro, det är han värd. Vår kontakt  kommer inte att avslutas, bl a spelar vi regelbundet på hästar tillsammans.

Själv är jag sjukskriven och försöker få ordning på mitt blodtryck. Det är lite tråkigt att det inte händer så mycket i behandlingen men ta i trä, det har inte varit något näsblod på en vecka.



Leo växer så det knakar. Han har lärt sig att öppna ytterdörren genom att hänga i handtaget. Lite kul men kan väl bli ett problem i framtiden.  Han har också börjat säga till när han "behöver", har vi tur så är han på väg att bli rumsren.  Leo älskar att åka bil.
Lev väl

Kommentarer
Postat av: Pat

Älskar åka bil o inte helt rumsren..han är sin far upp i dagen :)

2009-02-01 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0