Märklig värld



Först vill jag tacka viska.se för utmärkelsen, veckans blogg. Kul att någon läser mina rader:)

Det är en märklig värld vi lever i. Världen står i brand, krig överallt och folk förlorar sina arbeten osv. Vad dominerar media då? Jo,"Let´s dance"!! Känns mycket knepigt men vid närmare eftertanke det inte är så konstigt. Hur mycket elände orkar man med? "Enough is enough" som dom säger i den stora världen. Man mäktar bara med att ta in en viss del jävelskap innan man stänger av, man kan ju ändå inte göra något åt det. Själv ska jag nu se "På spåret" så jag är väl egentligen inte ett dugg bättre än någon annan..
Lev väl

Kommentarer
Postat av: Pat .

va fräck den bilden var :)

2009-01-17 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0